Skidresa

Nu är jag hemma från min skidresa igen och jag har haft det riktigt bra!
Det har varit jätte mysigt och roligt!



Jag har varit på ett ställe som heter Isaberg. Vi hade jätte härligt väder i tisdags med sol och det var riktigt varmt och skönt.. :D  <3 Sen i onsdags och igår så snöade det rätt mycket och blåste lite men det var endån okej väder.
Gå in på http://www.isaberg.com och kolla mer för det är ett ställe som jag rekomenderar...
Jätte härliga backar och trevlig personal... ;)   Okej, det kostar ju rätt mycket att åka på skidsemester men oj så härligt, det är värt alla pengar, jag lovar! <3 (:

Jaja, iaf.... Nu ska jag leta rätt på mina badkläder så ska jag och min snälla mormor åka och bada på badhuset.
Ps: Om ni vill kontakta mig, kommentera eller skicka ett mejl till [email protected]

Have a nice day! <3 // Isabel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0