Sjuk

Jag är sjuk! ):  Har ont i halsen, lite feber igår och allmänt hängig... Så var hemma från skolan igår, idag och sen får vi se imorgon.
Idag har jag somsakt då bara varit hemma och tagit det lugnt och sen kl. 15 så cykla jag till mina kusiner och fika
goda blåbärsmuffins och lite så bara. :) Så då var man hyfsat pigg ett tag och så sjunker energin ner till -200 när man kommer hem igen, :P. SItter och lyssnar på musik och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Har inte lust att titta på tv, egentligen inte att sitta vid datan heller, vill inte baka något, vill inte städa, vill inte göra någonting. Tråkig jag e, fast sen är jag ju inte helt frisk heller för den delen.

Hörs imorgon kanske om jag har något att skriva om.. Om jag bara e hemma och e sjuk så har jag ju inget att skriva om så då dehöver jag ju inte blogga imed att jag inte har något att berätta. ;)   Puss o kram  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0