Nystart

Hej allihopa! Jag har haft bloggen lösenordsskyddad ett tag nu för att jag vill ha den bara för mig själv ett tag.
Men nu gör jag en nystart av bloggen och vi börjar om på nytt! Blev lite tröttsamt att sitta och blogga när man inte kan få några kommentarer eller på imed att den var lösenskyddad...  Ni får hemskt gärna sprida bloggens adress vidare och kommentera mycket! Är det något jag älskar så är det kommentarer!!! :D
Jag ska göra så intressanta inlägg som möjligt och uppdatera så mkt jag kan! Jag ska göra mer än ett inlägg per dag, fast det kommer kanske bara bli ett inlägg när jag är hos min pappa för det bara blir så att man inte har lika mkt tid där för jag har min lillebror där som gjärna vill ha uppmärksamhet så man får ju vara med han oxå och inte bara sitta vid datorn hela tiden, haha. Men iaf, jag öppnar bloggen på nytt och hoppas att just du ska följa, läsa och kommentera den! :D

Ska till stallet sen, rida och lite så och jag lovar att det kommer bilder! Är hemma idag så ska uppdatera mkt idag! :) Kramissar <3 // Isabel
Ps: fortsätt att kolla neråt på mina inlägg som jag har gjort när bloggen hade lösen, där är rätt många videobloggar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0