Blää dag!

Idag har det varit en bläää dag! Eller skolan har varit bra, gillar onsdagar i skolan, bara bra lektioner då! :)
Sen när jag kom hem satte jag mig vid datan och pluggade. Engelska prov imorgon...
Men sen när jag hade pluggat klart så mådde jag bläää, fick lägga mig i soffan och vila med nypressad (hemmapressad då såklart) apelsinjuice. Nice! ;)
Btw, nu mår jag bättre men e fortfarande trött och lite så, hade huvudvärk oxå... Bläää på det!
Det är min bläää dag idag som ni kanske märker, haha!  xD Också kör jag fet stil på alla bläää!
Är lite övertrött!

Har tagit mig tid att blogga lite nu iaf, måste ju uppdatera min kära blogg även om det bara blir ca 1 inlägg om dagen, har inte tid att uppdatera mer! Onsdag idag ju men det som har varit av denna veckan och det som är kvar så har vi haft/ska ha 2 prov ( engelska, so ) och 2 vanliga läxor ( spanska ). Sen på kvällarna är jag jätte trött. Min dag ser ut ungefär såhär alla dagar mån-fre:

  • Vaknar en timme före skolan börjar
  • Äter frukost på 15min, klär på mig på 5 min, sen tar det ungefär 10-15min att fixa till mig på toa
  • Skola till ca 14.20 (räknade ut ett medelvärde på hur länge jag går i skolan)
  • Kommer hem ca 10 min efter att vi slutar, äter
  • Pluggar ungefär 1 och en halv timme
  • Är helt slut, slänger mig i soffan, äter middag och kollar på tv
  • Borstar tänderna ca 22.00 och lägger mig ca 22.30, läser till ca 22.45

Nice dag va? :) Ja, jag tycker att mina dagar är ganska bra men jag är jätte trött på kvällarna och orkar bara sitta i soffan och kollar på tv och datan, brukar vara vid dena tiden som jag bloggar. :)

Okej, blev ett långt inlägg nu men det är bara bra! Kände att detta inlägget behövs, hörs imorgon, puss! <3 :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0